مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-17دانش

کنکور عملی رشته علوم ورزشی در دانشگاه شیراز برگزار می شود


رییس بخش علوم ورزشی دانشگاه شیراز گفت: کنکور عملی رشته علوم ورزشی، ویژه داوطلبان استان های فارس و کهکیلویه و بویر احمد به میزبانی این دانشگاه برگزار می شود.

- دکتر غلامحسین ناظم زادگان دوشنبه 26 تیرماه به خبرنگاران گفت: کنکور عملی رشته علوم ورزشی یکی از فرایندهای ورود به رشته تربیت بدنی است و همه ساله داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب امتیاز لازم دراین آزمون شرکت می کنند.

ناظم زادگان گفت: این دوره از کنکور عملی رشته علوم ورزشی با مدیریت بخش علوم ورزشی دانشگاه شیراز، ویژه داوطلبان رشته تربیت بدنی در استان های فارس و کهکیلویه و بویر احمد برگزار و نتایج آن، پس از داوری به سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز افزود: این آزمون به مدت 4روز، از تاریخ 28 تا 31 تیرماه، در سالن ورزشی کوثر دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد و از این مدت روزهای 28 و 29 تیرماه به آزمون آقایان و روزهای 30 و31 تیرماه به آزمون بانوان اختصاص دارد.

به گفته رییس بخش علوم ورزشی دانشگاه شیراز، تعداد بانوان داوطلب در این آزمون ، حدود 2500 نفر و تعداد داوطلبان مرد، حدود 1500نفر است.

ناظم زادگان گفت: این آزمون در 8 ایستگاه برگزار می شود و داوطلبان در این ایستگاه ها از نظر پزشکی، ویژگی های بدنی و آمادگی های حرکتی ارزیابی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنکور عملی رشته علوم ورزشی در دانشگاه شیراز برگزار می شود

کنکور عملی رشته علوم ورزشی در دانشگاه شیراز برگزار می شود